Zeer vriendelijk en professioneel. Wist precies wat mijn voeten nodig hadden en gaf duidelijk advies. 10+ voor de behandeling en 10+ voor de gezelligheid. Aanrader!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Lennard de Vries•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Grondige pedicure behandeling en daarna gellak prachtig aangebracht. Mijn voeten zien er weer supermooi uit!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Judith•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettig in omgang, zeer professioneel.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Wim•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
warme ontvangst, goede behandeling, Oana is een schat. Zeer tevreden!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Hella•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Naast een goede behandeling ook nog een fijne voetmassage gehad.