Dit was mijn twede bezoek en dat zegt veel!, ok meteen mijn volgende afspraak gemaakt. Ik ben zeer tevreden.
Treatment by OANA (ANNA)•Chiropody
John•over 2 years ago
Verified review
Ik ga met plezier naar de Pedicure & more. Wordt altijd fijn behandeld door Anna. Zo heerlijk zijn mijn voeten als ik weer naar huis ga en de dagen erna
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Maas•over 2 years ago
Verified review
Fijne salon! Behandeling is altijd afgestemd en m’n voeten zien er geweldig uit.
Chiropody
Meyke•over 2 years ago
Verified review
Prettige sfeer, fijne voetenbehandeling.
Je gaat naar huis na een fijne voetenmassage en verwarmde sokken