Dit was mijn twede bezoek en dat zegt veel!, ok meteen mijn volgende afspraak gemaakt. Ik ben zeer tevreden.
Behandeling door OANA (ANNA)•Medische pedicure
John•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ga met plezier naar de Pedicure & more. Wordt altijd fijn behandeld door Anna. Zo heerlijk zijn mijn voeten als ik weer naar huis ga en de dagen erna
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Maas•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon! Behandeling is altijd afgestemd en m’n voeten zien er geweldig uit.
Medische pedicure
Meyke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prettige sfeer, fijne voetenbehandeling.
Je gaat naar huis na een fijne voetenmassage en verwarmde sokken