Super ervaring gehad, ik wil je bedanken voor je advies en ik kom zeker terug!!!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Zerin•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was de eerste keer pedicure voor mij. Het was pijnvrij, professioneel en ook heel gezellig. Elke handeling werd uitgelegd, en ik heb nu de voeten en nagels waarvan ik niet wist dat het mogelijk was. En dat alles voor een hele goede prijs.
Pedicure
Peter•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Veel kennis van zaken en advies opmaat; herhaling vatbaar!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Ariel•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartelijke ontvangst, deskundig advies
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Henriette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het meisje die mij heeft geholpen was makkelijk om mee te kletsen!! Ze heeft vaak gevraagd of ik het mooi vond of dat ik iets wilde veranderen. Ze gaf me daarbij ook nog eens advies over mijn teen.