Altijd tevreden over de behandeling en resultaat! Zeer kundig en lieve mensen.
Pedicure
Fiona•about 3 years ago
Verified review
Het is altijd fijn bij Anna. Vakkundig en geduldig, een echte vakvrouw!
Treatment by OANA (ANNA)•Pedicure
Sabine•about 3 years ago
Verified review
Goede pedicure behandeling en mooie gellak!
Pedicure
Monique•about 3 years ago
Verified review
Kundig en vriendelijk
Treatment by OANA (ANNA)•Chiropody
Douwe•about 3 years ago
Verified review
De afspraak was op tijd en precies binnen de tijd klaar.
Gellak efficiënt en professioneel opgebracht. Mooi resultaat.
Hygiënische, maar wat steriele omgeving. Gewoon goed.