Altijd tevreden over de behandeling en resultaat! Zeer kundig en lieve mensen.
Pedicure
Fiona•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd fijn bij Anna. Vakkundig en geduldig, een echte vakvrouw!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Sabine•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede pedicure behandeling en mooie gellak!
Pedicure
Monique•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kundig en vriendelijk
Behandeling door OANA (ANNA)•Medische pedicure
Douwe•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De afspraak was op tijd en precies binnen de tijd klaar.
Gellak efficiënt en professioneel opgebracht. Mooi resultaat.
Hygiënische, maar wat steriele omgeving. Gewoon goed.