Ze is echt een proffesional en ik ga zeker terug. Mijn voeten zien er tip top uit. Goede adviezen gekregen.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Carrol•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste pedicure van de regio. Goeie verzorging, advies en sfeer. Uitermate klantgericht en klantvriendelijk!
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Roger•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was goed. Bijzonder dat het tijdstip vroeger dan normaal is. De behandeling kon voorgezet worden ondanks de verhindering van mijn eigen pedicure.
Top
Behandeling door OANA (ANNA)•Gellak pedicure
Willemien•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Alles was goed!
Pedicure
Indy•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke en professionele behandeling door Anna! Kom zeker terug