Oana is super. Aardig, kundig, hygiënisch. De sfeer in de kamer is wat steriel, niet gek gezien de plaats in het ‘gezondheidscentrum’.
Ik kwam helemaal blij thuis.
Behandeling door OANA (ANNA)•Gellak pedicure
Leverne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Professioneel, vriendelijk en heel betrokken. Ze weet waar ze mee bezig is!
Behandeling door OANA (ANNA)•Medische pedicure
Yusuf•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn mens. Pedicure Plus gevraagd en dit is zeer goed bevallen. Goede tips ook gekregen voor zelfzorg. Ook uitleg wat precies en waarom.
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
Gisela•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling
Behandeling door OANA (ANNA)•Pedicure
xxx•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer met plezier naar Oana toe! De enige die ik mijn voeten toevertrouw.