Fijne vriendelijke pedicure met verstand van zaken heeft mij goed geholpen met verdikte en ingegroeide teennagels. Tips meegekregen voor het dragen van hoge hakken en pijnlijke voeten. Super blij mee.
Treatment by Astrid•Pedicure
Soraya•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zorgvuldig en vakbekwaam.
Treatment by Astrid•Pedicure
Marike•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Ik vond Astrid een kundig en vriendelijke pedicure
Treatment by Astrid•Pedicure
Sanne•2 months ago
Verified review
Show venue reply...
Echt een ontzettende aanrader. Astrid is erg kundig, legt tijdens de behandeling veel uit en heeft mij allerlei tips meegegeven voor thuis. Ik voelde mij erg welkom en zou hier 100% weer terugkomen en het aanraden aan anderen.