Fijne vriendelijke pedicure met verstand van zaken heeft mij goed geholpen met verdikte en ingegroeide teennagels. Tips meegekregen voor het dragen van hoge hakken en pijnlijke voeten. Super blij mee.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Soraya•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zorgvuldig en vakbekwaam.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Marike•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik vond Astrid een kundig en vriendelijke pedicure
Behandeling door Astrid•Pedicure
Sanne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Echt een ontzettende aanrader. Astrid is erg kundig, legt tijdens de behandeling veel uit en heeft mij allerlei tips meegegeven voor thuis. Ik voelde mij erg welkom en zou hier 100% weer terugkomen en het aanraden aan anderen.