Astrid is vriendelijk en heel vakkundig. Een hele fijne behandeling en goed advies gekregen. Super!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Jamilla•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
vriendelijke ontvangst, ter zake kundig. heeft goede adviezen zonder naar dure middelen te verwijzen. op mijn verzoek kreeg ik 's-avonds nog bericht over de aanpak die we hadden afgesproken
Behandeling door Astrid•Pedicure
Peter•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Elke keer weer word ik heel blij bij Astrid.
Zeer vakkundig, zeer hartig,
Behandeling door Astrid•Pedicure
Domino•ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
was mijn eerste keer. Hartelijk ontvangen. Zeer vriendelijk en deskundig.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Sebiha•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een absolute aanrader! De behandeling was van begin tot eind professioneel en uiterst zorgvuldig uitgevoerd. Wat direct opvalt, is haar enorme kennis en expertise – ze weet precies wat ze doet en legt alles helder uit. Daarnaast heeft ze een hele prettige, rustige en vriendelijke persoonlijkheid, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Mijn voeten zijn nog nooit zo goed verzorgd geweest. Ik kom hier zeker terug