Hele fijne behandeling van Astrid. Super vriendelijk
Behandeling door Astrid•Medische pedicure
Robin•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, attent en leuk gesprek. Mijn voeten zijn weer mooi verzorgd en met een lekkere massage weer klaar voor het weekend!
Behandeling door Astrid•Pedicure
G•4 maanden geleden
Geverifieerde review
echt een aanrader! ik kom zeker nog een keer terug
Behandeling door Astrid•Medische pedicure
Milo•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Astrid is zeer kundig en beschikt over veel kennis, die ze ook graag met je deelt. Naast een goede pedicure heb ik van haar veel tips gekregen over wat het beste is voor specifiek mijn voeten. Er hing een ontspannen sfeer en je kan gezellig met haar kletsen. Als je op zoek bent naar een goede medisch pedicure kan ik Astrid van harte aanbevelen!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Lotte•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zodra je binnenkomt laat ze je welkom voelen, m.a.w. een verlengstuk van je huis