Goede medische pedicure. Astrid is erg prettig en levert geweldig werk!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Anonym•7 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een heel fijne behandeling. Astrid is zeer kundig. Ze weet waar ze het over heeft. Ze geeft zeer goede tips. Je kunt merken dat ze veel ervaring heeft. Ik was heel erg tevreden. Ze heeft me goed geholpen. Ook de sfeer was erg prettig.
Behandeling door Astrid•Pedicure
Tony•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Astrid is een vakkundige pedicure. Ze weet veel, geeft goede tips en is ook zeer onderhoudend. Altijd een gezellig uitje waar je met babyvoetjes weer weggaat.