Heel netjes ontvangen (kopje thee).
Voetjes super goed behandeld/verzorgd.
Denise•over 9 years ago
Verified review
Fijne behandeling van deskundig pedicure.
Desiree•over 9 years ago
Verified review
Prima, ze weet veel van voeten af, en vertelt er met veel enthousiasme over. Ze is alleen nog niet heel goed in nagels lakken, vooral voor de medische aspecten erg goed. heerlijke pedicure, muziekje, koffie en ook een gesprek als je dat wilt.
Anonymous•over 9 years ago
Verified review
Hartstikke fijne behandeling en prettige dame!
Maud•over 9 years ago
Verified review
Wat een geweldige vrouw! Ontzettend genoten met mijn beste vriendin. Leerzaam, fijn en leuk/ goed geholpen.