Heel netjes ontvangen (kopje thee).
Voetjes super goed behandeld/verzorgd.
Denise•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling van deskundig pedicure.
Desiree•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima, ze weet veel van voeten af, en vertelt er met veel enthousiasme over. Ze is alleen nog niet heel goed in nagels lakken, vooral voor de medische aspecten erg goed. heerlijke pedicure, muziekje, koffie en ook een gesprek als je dat wilt.
Anoniem•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Hartstikke fijne behandeling en prettige dame!
Maud•meer dan 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een geweldige vrouw! Ontzettend genoten met mijn beste vriendin. Leerzaam, fijn en leuk/ goed geholpen.