Ik kom al een paar jaar bij Astrid. Ze is een kei in haar werk en ik ben altijd tevreden met mijn behandeling. En daarnaast ook altijd gewoon gezellig om mee (bij) te praten. Met een theetje en chocolaatje :)
Treatment by Astrid•Pedicure
Arris•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Behandeling was geweldig, en zeer vriendelijke
ontvangst
Treatment by Astrid•Pedicure
Lia•over 1 year ago
Verified review
Show venue reply...
Heel fijn geholpen door Astrid. De volgende afspraak staat al gepland!
Treatment by Astrid•Pedicure
Lois•over 1 year ago
Verified review
Hele fijne sfeer en goede behandeling van mijn voeten