Ik kom al een paar jaar bij Astrid. Ze is een kei in haar werk en ik ben altijd tevreden met mijn behandeling. En daarnaast ook altijd gewoon gezellig om mee (bij) te praten. Met een theetje en chocolaatje :)
Behandeling door Astrid•Pedicure
Arris•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Behandeling was geweldig, en zeer vriendelijke
ontvangst
Behandeling door Astrid•Pedicure
Lia•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel fijn geholpen door Astrid. De volgende afspraak staat al gepland!
Behandeling door Astrid•Pedicure
Lois•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne sfeer en goede behandeling van mijn voeten