Fijne kapsalon, aandacht, vakkennis, heel tevreden over Sofie!
Styled by Sophie Verburg
Wilma•over 2 years ago
Verified review
Doświadczona i przyjazna fryzjerka. Dzieci 3 i 6 lat bardzo ładnie obcięte.
Styled by Sophie Verburg
Catharina•over 2 years ago
Verified review
Prima salon en kwalitatief goede vaardigheid.
Gezellige sfeer en aandacht voor de klant en gelegenheid voor de klant om aandacht te hebben voor Sofie. 👍
Styled by Sophie Verburg
Adrie van Zijl•over 2 years ago
Verified review
Alledrie (mijn zoons en ik) uitermate tevreden met ons kapsel.
Twee deskundige en professionele kapsters die hun vak verstaan.
Kwam hier niet voor het eerst en ook zeker niet voor laatst.