Fijne kapsalon, aandacht, vakkennis, heel tevreden over Sofie!
Styling door Sophie Verburg
Wilma•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Doświadczona i przyjazna fryzjerka. Dzieci 3 i 6 lat bardzo ładnie obcięte.
Styling door Sophie Verburg
Catharina•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon en kwalitatief goede vaardigheid.
Gezellige sfeer en aandacht voor de klant en gelegenheid voor de klant om aandacht te hebben voor Sofie. 👍
Styling door Sophie Verburg
Adrie van Zijl•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Alledrie (mijn zoons en ik) uitermate tevreden met ons kapsel.
Twee deskundige en professionele kapsters die hun vak verstaan.
Kwam hier niet voor het eerst en ook zeker niet voor laatst.