Sophie heeft aan een half woord genoeg om mijn haarverzorging tot in de puntjes te kunnen doen. Daarbij komt dat ze op een hele prettige wijze perfectionistisch is, nauwgezet werkt en betrouwbaar is in het nakomen van afspraken.
Styling door Sophie Verburg
Lex•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend prettige salon, kleinschalig en persoonlijk. Heel vakkundig en met aandacht geknipt!
Styling door Sophie Verburg
Wilma van Opstal•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Netjes op tijd geholpen.Er wordt aandacht aan je besteed.
Ook deze keer weer als een tevreden klant de deur uit.
Styling door Sophie Verburg
Monieke•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer in de kapsalon. Sophie knipt zeer vakkundig en luistert goed naar je wensen.
Styling door Sophie Verburg
Annelies•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer een feest om naar de kapper te gaan, ik zou het vaker moeten doen!