Hele fijne zaak! Nauwkeurig, professioneel en vakkundig.
Styled by Sophie Verburg
Mark•5 months ago
Verified review
Altijd tevreden
Styled by Sophie Verburg
Mirjam•5 months ago
Verified review
Ik ben voor de eerste keer geknipt door Sophie en ik verwacht best wel dat zo'n eerste keer knippen niet vanzelf gaat omdat ieder haar weer anders valt, maar ik ben super tevreden! Mijn haar zit eindelijk weer goed!
Styled by Sophie Verburg
Paulien•5 months ago
Verified review
Een fijne salon.Word keurig en netjes geholpen.Mijn haar wordt altijd heel goed geknipt . Afspraak maken kan ook altijd vrij snel geen lange wachttijden.