Hele fijne zaak! Nauwkeurig, professioneel en vakkundig.
Styling door Sophie Verburg
Mark•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden
Styling door Sophie Verburg
Mirjam•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben voor de eerste keer geknipt door Sophie en ik verwacht best wel dat zo'n eerste keer knippen niet vanzelf gaat omdat ieder haar weer anders valt, maar ik ben super tevreden! Mijn haar zit eindelijk weer goed!
Styling door Sophie Verburg
Paulien•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Een fijne salon.Word keurig en netjes geholpen.Mijn haar wordt altijd heel goed geknipt . Afspraak maken kan ook altijd vrij snel geen lange wachttijden.