Ik ben super tevreden met mijn wenkbrauwen. Feryal luistert goed naar je wensen, maar adviseert je ook goed wat bij je past qua kleur en vorm. De behandeling deed ook geen pijn. Ik zou het zo weer doen. Ze is erg professioneel en erg aardig.
Priscilla •11 months ago
Verified review
Heel vriendelijk.
Het resultaat is super mooi !
Debbie •11 months ago
Verified review
Goed op tijd, vriendelijke behandelaar, gezellig sfeer
Maria Lucia•11 months ago
Verified review
Feryal is bijzonder vriendelijk. Ik vond het enorm spannend om mijn wenkbrauwen te laten doen! Feryal stelde mij enorm gerust. Ze luistert goed en is erg vakkundig.
Enorm blij met het resultaat.
Marijke•11 months ago
Verified review
Altijd een fijne liefdevolle ervaring!
Liefs,
Wendy