Feryal en haar collega zijn erg gastvrij en vriendelijk. Er heerst een fijne sfeer het is er schoon en netjes. Zij zijn erg goed in hun vakgebied. Er heerst een fijne sfeer en je voelt je er altijd welkom. Duidelijk uitleg over de behandelingen die er mogelijk zijn. Ik ga er altijd tevreden en met een glimlach weer weg.
Els•11 months ago
Verified review
Goed geholpen en een gezellige sfeer.
Eveline•11 months ago
Verified review
Prima service en vakkundige en vriendelijke benadering.
Wenkbrauwen zijn perfect en werden nauwkeurig, na overleg met de klant, aangebracht.
Ben supertevreden en beveel deze salon van harte aan.