Hele fijne behandeling. Neemt alle tijd en is erg lief
Linda•about 2 years ago
Verified review
Ik heb goeie uitleg en behandeling gehad . Ik ben tevreden met mijn pmu wenkbrouwen . Goeie service leuke zaak .
Nathalie•about 2 years ago
Verified review
Ik voel mezelf volkomen veilig bij feryal wat een geweldige ervaring
Marieke•about 2 years ago
Verified review
Goed advies en zeer prettig behandeld!!
Lia•about 2 years ago
Verified review
Vandaag nieuwe PMU over oude verkeerde PMU laten zetten door Feryal. Ik was wat onzeker en dat had Feryal goed door. Super lieve vrouw en deskundig. Blij met het resultaat.