Hele fijne behandeling. Neemt alle tijd en is erg lief
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb goeie uitleg en behandeling gehad . Ik ben tevreden met mijn pmu wenkbrouwen . Goeie service leuke zaak .
Nathalie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel mezelf volkomen veilig bij feryal wat een geweldige ervaring
Marieke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed advies en zeer prettig behandeld!!
Lia•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag nieuwe PMU over oude verkeerde PMU laten zetten door Feryal. Ik was wat onzeker en dat had Feryal goed door. Super lieve vrouw en deskundig. Blij met het resultaat.