Uitstekend !! Elke keer zeer tevreden over de behandeling.
En altijd een plezier om daar binnen te komen, altijd een hartelijke felicitaties ntvangst.
Sandra•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The girls are amazing!
I really like the result of the treatment;)
Even if is too early to say something!
But they explained me everything…
How my skin would react after the Microdermabrasion…
Looking forward for the next session:)
Thank you Feryal 🥰🙌
Juci•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke vrouw die mij alles geduldig uitgelegd heeft
Claire•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top behandeling… Goede uitleg… hele rustgevende omgeving… topper dus
Monique •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Feryal is gewoon geweldig! Ik vertrouw niemand anders mijn wenkbrauwen toe dan aan Feryal. Ze is kundig, neemt de tijd, legt uit, denkt mee en het eindresultaat is prachtig! Dat zorgt ervoor dat ik elk jaar bij haar langs ga voor mijn wenkbrauwen.