Heb een hele fijne ervaring gehad. Er werd goed geluisterd naar wat ik wil en ben erg tevreden met het resultaat. Ik ben vriendelijk ontvangen en tevreden weggegaan. Zeker een aanrader.
Boschra •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt een super service, behandeling ging ook supergoed, je word goed geïnformeerd,en je voelt je direct op je gemak.