Zeer vriendelijk en professionele ontvangst door Feryal. Door eerdere pmu behandelingen die niet het gewenste resultaat hadden, best wat stress om weer te gaan. Maar door de vele foto’s van resultaten op insta en ook door het gesprek met Feryal vol vertrouwen op de stoel plaatsgenomen. En heel blij met het resultaat.
Simone•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne behandeling! En lieve mensen
Wilma•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele professionele salon. Goed geadviseerd. En erg tevreden met het resultaat
Maartje •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hoi,
Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en altijd goed geholpen en Feryal luisterd goed naar je wensen hoe je de behandeling wilt!!
Ria•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg professioneel en vriendelijk. Ik had er alle vertrouwen in.