Ik word altijd netjes geholpen en ik ga met een lach op me gezicht en tevreden gevoel en perfecte wenkbrauwen weg
Corinda•about 4 years ago
Verified review
Helemaal blij met Feryal! Ze doet haar werk erg zorgvuldig en goed, daarnaast is zij een heel lief en leuk persoon en voel mij helemaal thuis in haar studio.
Asha •about 4 years ago
Verified review
Ik ben voor het bijwerken van mijn permanente make-up geweest! Werd onwijs lief ontvangen en heel goed geholpen! Ben super blij met het resultaat!
Monique•about 4 years ago
Verified review
1e behandeling gehad en super tevreden l! Goed uitleg gekregen. 😃
Mary•about 4 years ago
Verified review
Ik vond het een hele mooie ervaring om door Feryal behandeld te worden. Het was een fijne en heerlijk verzorgde intensieve gezichtsbehandeling. Ik voelde me heel mooi na deze sessie.
liefs, Marjolein