Prettige en ontspannende sfeer, benieuwd naar het eindresultaat straks
Cora•about 4 years ago
Verified review
Heerlijk ontspannend,zorgvuldig uitgevoerd..
Marta•about 4 years ago
Verified review
Fijne behandeling gehad. Duidelijke uitleg en zeer vriendelijk.
Anja•about 4 years ago
Verified review
Ben zeer tevreden, eindelijk iemand die weet wat ik bedoel en het super mooi doet😄😄
Angelique•about 4 years ago
Verified review
Alles verliep volgens afspraak, duidelijke uitleg hoe de behandeling zou gaan verlopen.
Ook tijdens de behandeling duidelijke uitleg wat en hoe dit in zijn werk ging. Veel tips voor na de behandeling en hoe thuis te behandelen.
Verder een schone salon, ook tijdens de behandeling werd de hygiëne in acht genomen.