Enthousiast en vriendelijk ontvangst.
Goeie uitleg producten,schoon. Kom er altijd weer ontspannen en met een glimlach vandaan.
Een echte aanrader!
Liesbeth•about 4 years ago
Verified review
Altijd vriendelijk en eerlijk! =)
Wendy•about 4 years ago
Verified review
Als ik me door Feryal heb laten behandelen dan voel ik me ontspannen, verkwikt, verzorgd en loop ik met een grote glimlach weer naar buiten!
Theresa•about 4 years ago
Verified review
Zij zet de mooiste PMU wenkbrauwen.
Nandita •about 4 years ago
Verified review
Enthousiast en vriendelijke ontvangst.
Goede uitleg over wat de behandeling inhoudt.
Resultaat al gelijk goed, en dan komt nog een nabehandeling om het te perfectioneren.
Erg tevreden mee tot nu toe!👍🏽