Enthousiast en vriendelijk ontvangst.
Goeie uitleg producten,schoon. Kom er altijd weer ontspannen en met een glimlach vandaan.
Een echte aanrader!
Liesbeth•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd vriendelijk en eerlijk! =)
Wendy•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Als ik me door Feryal heb laten behandelen dan voel ik me ontspannen, verkwikt, verzorgd en loop ik met een grote glimlach weer naar buiten!
Theresa•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Zij zet de mooiste PMU wenkbrauwen.
Nandita •ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Enthousiast en vriendelijke ontvangst.
Goede uitleg over wat de behandeling inhoudt.
Resultaat al gelijk goed, en dan komt nog een nabehandeling om het te perfectioneren.
Erg tevreden mee tot nu toe!👍🏽