Feryal je hebt mijn hele duidelijke uitleg gegeven over de behandeling, erg fijn. En een heel mooi resultaat!
Ons gesprek tijdens de behandeling was heel leuk en een goede afleiding 😅
Maaike•about 2 months ago
Verified review
Fijne behandeling
Nel•about 2 months ago
Verified review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad. Een hele fijn salon met heel lief personeel.
De volgende afspraak staat weer gepland. Toppers!