Was een fijne behandeling waarbij er echt wordt gekeken naar wat jij als persoon nodig hebt. M’n huis heeft er een echte oppepper van gekregen.
Ageeth•2 months ago
Verified review
Het is mooi geworden en was gezellig.
Loes•2 months ago
Verified review
Ik ben super goed geholpen!hele lieve meiden.en prachtige salon.ze nemen echt de tijd.wat een prachtig eindresultaat opleverde!
Sandra•2 months ago
Verified review
Ze heeft een qualitiet apparaat in de salon dat de huid deep en goed reinigt. Ik heb vandaag en professionele gezichtsbehandeling gekregen. Ik ben blij mee.
Iris•2 months ago
Verified review
Feryal is een topper! Ze werkt zo netjes en precies! En daarbij ook nog eens heel lief en grappig! Zou nergens anders mijn wenkbrauwen willen doen en kan het iedereen aanbevelen!