Zeer tevreden. Echt een vakvrouw die goed advies geeft en zeer nauwkeurig te werk gaat, echt fantastisch! En ik vind Feryal heel sociaal en vriendelijk. Stelt je op je gemak en geeft een zeer fijne energie in haar mooie salon, op de achtergrond hoor je heerlijke rustgevende muziek.
Petra •over 4 years ago
Verified review
Superblij dat ik bij haar geweest ben. Tevreden met het resultaat, prettige behandeling en fijn advies.
Conny •over 4 years ago
Verified review
The best!!!!!
Dilani•over 4 years ago
Verified review
De eigenares is een leuke en gezellige dame. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er gaat gebeuren en je wordt heel erg goed verzorgd. Ik ben ook heel tevreden over mijn PMU behandeling!
Janet•over 4 years ago
Verified review
Feryal, ik vind dat je héél professioneel bezig bent. Je legt alles goed uit en je gaf aan niet te praten bij het creëren van mijn wenkbrauwen. Je was heel geconcentreerd bezig. Maar tussen de bedrijven door bleek je ook over veel humor te beschikken. Dus het was a) gezellig en b) professioneel.