Hele prettige en fijne collega van jullie.
Heel zorgvuldig met haar werk en ook sociaal. Lekker kunnen kletsen. Van mij krijgt ze een dikke 9.
Hellen•over 4 years ago
Verified review
Ik ben echt tevreden met behandelingen
Ik rij vanuit Amersfoort en haar werk is waard.
Nasrin•over 4 years ago
Verified review
Ten eerste heel hartelijk ontvangen, voelde mij direct op mijn gemak. Goede uitleg tijdens de behandeling, en heel professioneel. Blij met de producten die worden gebruikt , ik zag na afloop direct resultaat, mijn gezicht voelde zo lekker zacht aan. Ik ben heel tevreden!