Ik vond het erg gezellig en het resultaat is perfect...
Marjan•about 5 years ago
Verified review
Ik had best twijfels, maar Feryal heeft mij ervan kunnen overtuigen dat mijn wenkbrauwen echt mooi en natuurlijk zouden worden en vooral niet te donker. Meteen na de behandeling, welke totaal geen pijn deed en snel ging, was ik super enthousiast!
Angelique •about 5 years ago
Verified review
Het was mijn eerste ervaring met Feryal Beauty en het is mij heel goed bevallen.
Prettige ontvangst en de salon zag er tiptop uit. Eyeliner onder en boven laten zetten
en dat is prachtig gedaan. Ik ben heel tevreden over deze behandeling en zal zeker terugkomen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne van Vliet
Yvonne•about 5 years ago
Verified review
Wenkbrouwen zijn weer netjes opgefrist.
Werd echt de tijd voor mij genomen niet gehaast.
Het maken van een afspraak online is erg makkelijk.
Maartje•about 5 years ago
Verified review
Fijne persoonlijke benadering. Ik heb permanente eyeliner laten maken gisteren! En hoewel mijn oogleden nog wat rood zien, kan ik al zien hoe mooi het is!