Ik vond het erg gezellig en het resultaat is perfect...
Marjan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had best twijfels, maar Feryal heeft mij ervan kunnen overtuigen dat mijn wenkbrauwen echt mooi en natuurlijk zouden worden en vooral niet te donker. Meteen na de behandeling, welke totaal geen pijn deed en snel ging, was ik super enthousiast!
Angelique •ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste ervaring met Feryal Beauty en het is mij heel goed bevallen.
Prettige ontvangst en de salon zag er tiptop uit. Eyeliner onder en boven laten zetten
en dat is prachtig gedaan. Ik ben heel tevreden over deze behandeling en zal zeker terugkomen.
Met vriendelijke groet,
Yvonne van Vliet
Yvonne•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Wenkbrouwen zijn weer netjes opgefrist.
Werd echt de tijd voor mij genomen niet gehaast.
Het maken van een afspraak online is erg makkelijk.
Maartje•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne persoonlijke benadering. Ik heb permanente eyeliner laten maken gisteren! En hoewel mijn oogleden nog wat rood zien, kan ik al zien hoe mooi het is!