Supergoed geholpen door Feryal. Heel vriendelijke vrouw, daarnaast is het resultaat echt super. Heel blij mee!
Fleur•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Feryal is professioneel, zij werkt hygiënisch en neemt de tijd. Ik ben voor de 3e behandeling eyeliner en wenkbrauw bij haar geweest. Tot nu toe ben ik zeer tevreden , prijs/kwaliteit, vriendelijkheid en bovendien een verzorgde praktijkruimte en wachtkamer. Ik beveel Feryal iedereen aan.
Susan•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vanmiddag geweest voor permanente yliner. Ik wilde graag een blauw/ groenig kleurtje en dat is gelukt bij Feryal.erg blij mee.🙂
Ellen•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben super blij met mijn wenkbrauwen. Ze zijn nu 2 x behandeld door Feryal . Krijg alleen maar complimenten .Proffesioneler behandeling uitleg en niet te vergeten heerlijke humor.Kan het iedereen aanraden. Top👌Francis
Francis•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Hola! Superrr happy with my waterproof wenkbrauwen! (Two of my besties immediately booked in as well : )