Hele warme ontvangst was een goed begin. Hele goed advies gekregen en de behandeling zelf was top! Resultaat is ook geweldig.. vakwerk van een vakvrouw.
Wilma•3 months ago
Verified review
Feryal werkt heel fijn. Je voelt je welkom en de sfeer is ontspannen. Er wordt netjes gewerkt met een vleugje humor!
Marijana•3 months ago
Verified review
Ik was voor PMU, echt heel mooi gedaan!
Marianne•3 months ago
Verified review
Vriendelijk en zorgzaam, ik ben superblij met het resultaat!
Izzy•3 months ago
Verified review
Geen ‘standaard’ behandeling, maar een behandeling op maat. Een heerlijke ervaring 👍