Hele warme ontvangst was een goed begin. Hele goed advies gekregen en de behandeling zelf was top! Resultaat is ook geweldig.. vakwerk van een vakvrouw.
Wilma•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Feryal werkt heel fijn. Je voelt je welkom en de sfeer is ontspannen. Er wordt netjes gewerkt met een vleugje humor!
Marijana•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik was voor PMU, echt heel mooi gedaan!
Marianne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk en zorgzaam, ik ben superblij met het resultaat!
Izzy•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Geen ‘standaard’ behandeling, maar een behandeling op maat. Een heerlijke ervaring 👍