Na eerdere hele goede ervaringen, nu medewerkster die 15 min te laat kwam, gelukkig was haar collega al begonnen. Haar eerst woord was “ kak wat is dat” terwijl ze op haar mobiel keek. Geen uitleg of excuus. Vervolgens hele zaak opruimen en ten tijde van mijn behandeling frequent op haar telefoon kijkend en weer weglopen tussendoor.
Treatment by Vy
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb twee keer lang moeten wachten (30+ minuten), ondanks dat ik een afspraak had gemaakt. Dit vond ik wel echt balen, omdat ik daardoor mijn sportles niet meer haalde. De ena laatste keer dat ik was geweest voor een BIAB+gel polish behandeling kwam de laag al los na 1,5 week en zaten mijn haren steeds onder de nagellak laag vast. Heel irritant. De laatste keer brak na 1 dag 1 nagel half af. Dit hebben ze de volgende dag wel gratis hersteld. Ik twijfel nog of ik hier blijf komen.
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Highly recommend!
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Great salon and great service
Sophie•over 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
The nail polish turned out good but the manicure was lazy and didn’t treat my nails as good, it can be improved