Polish nail bar Reviews

Maasstraat 143, Amsterdam

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,7
2594 reviews

Filter reviews

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Na eerdere hele goede ervaringen, nu medewerkster die 15 min te laat kwam, gelukkig was haar collega al begonnen. Haar eerst woord was “ kak wat is dat” terwijl ze op haar mobiel keek. Geen uitleg of excuus. Vervolgens hele zaak opruimen en ten tijde van mijn behandeling frequent op haar telefoon kijkend en weer weglopen tussendoor.
Show venue reply...
Ik heb twee keer lang moeten wachten (30+ minuten), ondanks dat ik een afspraak had gemaakt. Dit vond ik wel echt balen, omdat ik daardoor mijn sportles niet meer haalde. De ena laatste keer dat ik was geweest voor een BIAB+gel polish behandeling kwam de laag al los na 1,5 week en zaten mijn haren steeds onder de nagellak laag vast. Heel irritant. De laatste keer brak na 1 dag 1 nagel half af. Dit hebben ze de volgende dag wel gratis hersteld. Ik twijfel nog of ik hier blijf komen.
Show venue reply...
Highly recommend!
Show venue reply...
Great salon and great service
Show venue reply...
The nail polish turned out good but the manicure was lazy and didn’t treat my nails as good, it can be improved
Show venue reply...