Polish nail bar Reviews

Maasstraat 143, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2594 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Na eerdere hele goede ervaringen, nu medewerkster die 15 min te laat kwam, gelukkig was haar collega al begonnen. Haar eerst woord was “ kak wat is dat” terwijl ze op haar mobiel keek. Geen uitleg of excuus. Vervolgens hele zaak opruimen en ten tijde van mijn behandeling frequent op haar telefoon kijkend en weer weglopen tussendoor.
Toon reactie salon...
Ik heb twee keer lang moeten wachten (30+ minuten), ondanks dat ik een afspraak had gemaakt. Dit vond ik wel echt balen, omdat ik daardoor mijn sportles niet meer haalde. De ena laatste keer dat ik was geweest voor een BIAB+gel polish behandeling kwam de laag al los na 1,5 week en zaten mijn haren steeds onder de nagellak laag vast. Heel irritant. De laatste keer brak na 1 dag 1 nagel half af. Dit hebben ze de volgende dag wel gratis hersteld. Ik twijfel nog of ik hier blijf komen.
Toon reactie salon...
Highly recommend!
Toon reactie salon...
Great salon and great service
Toon reactie salon...
The nail polish turned out good but the manicure was lazy and didn’t treat my nails as good, it can be improved
Toon reactie salon...