Heerlijke behandeling gehad en lekker kunnen kletsen met de lieve Linh. We kregen zelfs een glas champagne tijdens de behandeling.
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Clean with fresh pinkish design. The manicurist was good. It is more pricey than others but after a very bad experience in another salon, I am not willing to spoil myself.
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
De wimpers zijn mooi gezet, Arpine was aardig
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden
M.P.•almost 5 years ago
Verified review
Erg toegankelijke werknemers, alleen vond ik de pedicure niet heel denderend.