Heerlijke behandeling gehad en lekker kunnen kletsen met de lieve Linh. We kregen zelfs een glas champagne tijdens de behandeling.
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Clean with fresh pinkish design. The manicurist was good. It is more pricey than others but after a very bad experience in another salon, I am not willing to spoil myself.
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De wimpers zijn mooi gezet, Arpine was aardig
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden
M.P.•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg toegankelijke werknemers, alleen vond ik de pedicure niet heel denderend.