Polish nail bar Reviews

Maasstraat 143, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2594 reviews

Reviews filteren

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Heerlijke behandeling gehad en lekker kunnen kletsen met de lieve Linh. We kregen zelfs een glas champagne tijdens de behandeling.
Clean with fresh pinkish design. The manicurist was good. It is more pricey than others but after a very bad experience in another salon, I am not willing to spoil myself.
De wimpers zijn mooi gezet, Arpine was aardig
Zeer tevreden
Erg toegankelijke werknemers, alleen vond ik de pedicure niet heel denderend.