Fijne salon, goede sfeer en heel blij met het resultaat
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
Esther•over 3 years ago
Verified review
Gewoon helemaal top!!
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Stella•over 3 years ago
Verified review
Super blij met mijn mooie wenkbrauwen met henna Angelique is echt top ik beveel haar zeker aan ze is aardig en kijkt ook na wat jij wilt en wat jouw mooi zal staan helemaal perfect en je krijgt ook nog een heerlijk bakje koffie en alle dames die daar werken zijn super aardig je voelt je gelijk op je gemak
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Sonja•over 3 years ago
Verified review
Vakkundig, aardig en stelde mij op mijn gemak. Blij met Angelique.
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Ze neemt de tijd en is nauwkeurig
Ziet er altijd netjes uit.