Ben weer super blij met mijn wenkbrauwen. Ze zijn perfect
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
dewi•over 4 years ago
Verified review
Ik word altijd super goed geholpen door Angelique. Mn wenkbrauwen zijn weer mooi gedaan :)
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Danielle•over 4 years ago
Verified review
Angelique deed goed haar best om mooie wenkbrauwen te maken. Was mijn 1e keer bij deze salon dus altijd even aftasten maar is zeker goed bevallen, ga zeker voor een vervolg afspraak .
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Annemiek•over 4 years ago
Verified review
Fijne sfeer, wordt goed naar je wensen geluisterd. Gastvrij en mooi werk afgeleverd
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup
jolanda•over 4 years ago
Verified review
Angelique is an artist! Amazing work on my brow! ❤️