Mn wenkbrauwen zijn weer mooi. Angelique is een topper, ze is goed in haar werk, precies en gezellig en altijd in voor een praatje
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Danielle•about 2 years ago
Verified review
Altijd zo tevreden. Niemand die mijn wenkbrauwen zó goed kan doen als Angelique!
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Romy•about 2 years ago
Verified review
Angelique is super goed in haar werk en zeer vriendelijk alle mensen in de salon zijn aardig een je krijgt een heerlijk bakje koffie
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Sonja•about 2 years ago
Verified review
everything was perfect
Treatment by Angelique•Eyebrow & Eyelash Tinting
Noémi•about 2 years ago
Verified review
Mijn wenkbrauwen zijn weer helemaal on fleek dankzij de beste: Angelique. De PMU is jaren lang prachtig gebleven en daarom nu pas weer een touch-up hoeven doen. Thanks lieverd!
Treatment by Angelique•Permanent & Semi-Permanent Makeup