Dit is de 2e keer dat ik in de salon ben geweest. En de behandeling was echt fijn. Marjolein vertelde van tevoren wat ze ging doen. Ook de relaxte muziek op de achtergrond vond ik heel ontspannen. Ik ben heel tevreden!
Treatment by Marjolein
Nancy•over 2 years ago
Verified review
Fijne pedicure. Besteed uiterste zorg, is vriendelijk.
Treatment by Marjolein
Hanny•over 2 years ago
Verified review
top
Treatment by Marjolein
Ed•over 2 years ago
Verified review
Ik heb last van een likdoorn,die heeft zij prima behandeld
Treatment by Marjolein
tom mutsaers•over 2 years ago
Verified review
Heerlijke behandeling. Wat fijn om weer eens op de buik te liggen tijdens de zwangerschap. Fijne, schone ruimte.